Επίσκεψη χωριανών και φίλων στα κατεχόμενα εδάφη μας

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΚΟΙΝΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ

Στις 24 Μαρτίου, 2018, διοργανώθηκε επίσκεψη χωριανών και φίλων, (38 άτομα νέοι και μεγαλύτεροι στην ηλικία,) στα κατεχόμενα εδάφη μας. Περάσαμε πρώτα από τον Άγιο Μάμα στου Μόρφου και μετά από το χωριό μας το Καπούτι. Κάναμε τρισάγιο στο κοιμητήριο του χωριού και στην συνέχεια «προσκυνήσαμε» στον Άγιο Γεώργιο, την εκκλησία μας.

Αφού είδαμε το χωριό και την πανέμορφη θέα της γύρω περιοχής, προχωρήσαμε προς το χωριό Διόριος προς τα Βόρεια του χωριού μας , όπου υπάρχει μια άλλη μαγευτική περιοχή. Διά μέσου του δάσους καταλήξαμε σε τόπο χλοερό πριν από το χωριό Κορμακίτης.

Μικροί και μεγάλοι, απόλαυσαν το θέαμα που η φύση απλόχερα μας προσφέρει. Τουλίπες, λάζαροι και παπαρούνες μαζί με τις μαργαρίτες , μάγευσαν με την ομορφιά τους , τους επισκέπτες τους.

Κατόπιν περάσαμε και από τα δυο κοντινά χωριά, τον Κορμακίτη και την Αγία Ειρήνη, χωριά τα οποία για πρώτη φορά , κάποιοι τα επισκέπτονταν.

Μερικοί τυχεροί είχαν την ευκαιρία , αφού ταξίδευαν με ιδιωτικά αυτοκίνητα , να προχωρήσουν μέχρι την ωραία παραλία της Αγίας Ειρήνης, από όπου φαίνεται ολόκληρος ο Κόλπος της Μόρφου, από το ν Πύργο Τηλλυρίας μέχρι το Ακρωτήρι του Κορμακίτη.

Τέλος , φάγαμε ό,τι πήραμε μαζί μας για μεσημεριανό στον αξέχαστο εκδρομικό χώρο του Κεφαλόβρυσου του Καπουτίου, και με μεγάλη χαρμολύπη και με ανανεωμένες τις μνήμες για τα ιερά χώματά μας, γυρίσαμε πίσω στις ελεύθερες περιοχές.